Monday, July 14, 2008

bila semua ini akan berakhir.........

di katakan kau akan pergi ke level yang lebih baik ....................ok saya terima.. saya relakan walaupun kepulangan ku ke tempat itu.........tidak memungkinkan kita bertemu.Sedangkan aku terlalu rindu untuk bertemu dengan mu.
tapi sebenarnya tidak.Cerita itu cuma pembohongan. Pembohongan yang tidak dapat ku terima.Tergamak kau membohongi insan yang kau cintai .Hati ini ku pujuk agar dapat menerima kata-kata itu dan situasinya.cinta ku pada mu memujuk hati ku....akhirnya aku terima, sebab situasi dulu dan sekarang telah berbeza. Aku sangat gembira........tetapi tidak lama.
Mungkinkan ini dugaan Nya. Aku sememangnya berdosa kepasa Mu. Situasi yang kau katakan rupanya masih seperti dulu. Hancur luruh seluruh jiwa ragaku. Aku terhempas bagaikan kaca yang berderai seribu bersama tangisan hati. Namun ku gagahi juga sedaya-upayaku. kerana aku mencintai mu sepenuh hati ku..........................