Tuesday, July 15, 2008

Aku telah merelakan apa yang akan terjadi.........Sebabnya hati ini telah mati........hirisan yang kau tinggalkan tidak akan sembuh lagi walau berjuta kali kau mohon kemaafan. Aku derita kerana kasih, aku sengsara kerana sayang, aku sesat kerana cinta......
Kenapa ini yang telah terjadi.......kenapa tiada timbangtara, kenapa kau musnahkan kegembiraanku setelah sekian lama aku cuba wujud sebagai pemilik cinta mu............................. semuanya telah musnah.Dalam suasana raja sehari kita kau bebani hati ku dengan keegoan mu.sehingga aku hampir-hampir terlafazkan kata-kata sirna itu.Aku bagaikan dibelantan habis badan ku berkecai..... namun aku cuba bersatu dengan diriku semulaaaa.........hendakku menjerit semahu-mahu ku.......biar lunas segala kesakitan ku.tapi aku bersabar........ adakah sampai hari ini.